Wednesday 22 November 2017

System handlu emisjami w kalifornii


Strony z zobowiązaniami wynikającymi z Protokołu z Kioto, załącznikami B Strony przyjęły cele ograniczenia lub ograniczenia emisji Te cele są wyrażone jako poziomy dozwolonych emisji lub przypisane kwoty w okresie zobowiązania na okres 2008-2017 Dopuszczalne emisje są podzielone na jednostki wielkości przypisanych jednostek AAU. Handel emisjami, określony w art. 17 Protokołu z Kioto, umożliwia państwom posiadającym jednostki emisji do zbędnych emisji dopuszczonych, ale nie używanych - do sprzedaży tej nadwyżki krajom, które przekraczają cele W ten sposób powstało nowe towary formę redukcji lub usunięcia emisji Ponieważ dwutlenek węgla jest głównym gazem cieplarnianym, ludzie mówią po prostu handlu węglem Węgiel jest obecnie śledzony i sprzedaje się jak każdy inny towar. Jest to znany jako rynek węgla. Inne jednostki handlowe na rynku węglowym. aby zająć się obawą, że strony mogłyby rozbić jednostki, a następnie nie są w stanie osiągnąć swoich docelowych poziomów emisji, każda ze Stron jest zobowiązana utrzymanie rezerwy jednostek ERU, CER, AAU i RMU w swoim krajowym rejestrze Ta rezerwa, znana jako rezerwy okresu zobowiązań, nie powinna spadać poniżej 90 procent kwoty przyznanej przez Stronę lub 100 procent pięć razy jej ostatniej w zależności od tego, która z nich jest najniższa. Połączenia z krajowymi i regionalnymi systemami handlu uprawnieniami do emisji. Programy handlu uprawnieniami do emisji mogą zostać ustanowione jako instrumenty polityki dotyczącej polityki klimatycznej na szczeblu krajowym i na szczeblu regionalnym W ramach takich systemów rządy określają obowiązki związane z emisjami, które mają zostać osiągnięte przez uczestniczące podmioty. Najistotniejszy jest system handlu uprawnieniami do emisji w Unii Europejskiej. Poprawka 11 CMP 1 w sprawie zasad, reguł i wytycznych dotyczących handlu emisjami, o których mowa w art. 17 protokołu z Kioto, bardziej. Poprawka 13 CMP 1 w sprawie zasad rozliczania przydzielonych kwot na mocy art. 7 4 Protokół z Kioto więcej. ZAKAŻENIE TRANSAKCJI EMERYTALNEJ. Dlaczego handlu emisjami? System handlu emisjami ETS jest potężnym instrumentem polityki zarządzania gr Emisja gazów cieplarnianych Emisja gazów cieplarnianych Czapka i handel zachęcają do doskonałości operacyjnej i stwarzają zachętę i ścieżkę wdrażania nowych i istniejących technologii. Instrumentem polityki handlu emisjami jest preferowanie podatków, elastyczności w zakresie kontroli dowodzenia i kontroli oraz wsparcia finansowanego przez podatników ponieważ jest najbardziej efektywnym pod względem ekonomicznym sposobem osiągnięcia określonej maksymalnej redukcji lub celu redukcji emisji. Ma to na celu osiągnięcie celu środowiskowego. Zapewnia wyraźny sygnał cenowy, na podstawie którego można mierzyć inwestycje ograniczające emisję. Sprzedaż nie jest jedynym instrumentem polityki że rządy powinny wykorzystywać, ale nie odgrywać znaczącej roli w handlu, narzucą niepotrzebne koszty i powodują dezorientację w polityce. Trading odpowiada głównym celem polityki w zakresie zmian klimatu skutecznego kierowania kapitału na rynkach w kierunku inwestycji o niskiej emisji zerowej emisji CO2 Aby osiągnąć ten cel dążenie do celu, wymaga tego emisja. Uwzględnienie uprawnień do emisji w celu stworzenia sygnały cenowe dotyczące inwestycji o niskich emisjach dwutlenku węgla. Długoterminowa przejrzystość i przewidywalność reguł, celów i systemów regulacyjnych prowadzących rynki emisji na całym świecie. Odpowiednie okresy zgodności pozwalające firmom skonstruować podejście kupuj lub kupić w celu zmniejszenia emisji w czasie. przepisy zapewniające skuteczność w znalezieniu rozwiązań o najniższych kosztach, gdziekolwiek mają być znalezione Mechanizmy offsetowe stwarzają okazję dla krajów lub sektorów, które jeszcze nie wprowadziły podejścia opartego na zasadzie uprawnień do uczestnictwa w rynku. DŁUGIE TERMINY. powinny dojrzewać i rosnąć, ewoluować i zapewniać szeroki zasięg GHG. Prowadzi to do globalnej ceny węgla i systemu handlu istniejącego na rynkach walutowych, towarowych i długów. Zapewnienie, że węgiel ma odpowiednie powiązania na wszystkich tych rynkach. Zharmonizowane wzorce, ambicje, reguły, monitorowanie i egzekwowanie w ramach szeregu podejść. Struktury i przepisy dotyczące powiązania różnych zastosowań owszemów i systemów, bezpośrednio lub poprzez kursy wymiany lub instrumenty rynkowe. Wszystkie uniwersalne mechanizmy kompensacji oparte na weryfikowalnych projektach i standardach redukcji emisji. JEDZIELE W DALSZEJ TERMINIE. Cenę węgla otwiera drzwi do nowego pakietu możliwości finansowania inwestycji i możliwości finansowania metryk i metod redukcji emisji gazów cieplarnianych do większych rynków kapitałowych, mających na celu finansowanie inwestycji o niskiej zerowej emisji dwutlenku węgla na całym świecie. Kalifornia Cap and Trade. California niedawno uruchomiła swój program handlu uprawnieniami do emisji, który wykorzystuje mechanizm rynkowy zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych Program Kalifornii jest drugim pod względem wielkości systemem handlu uprawnieniami do emisji w Unii Europejskiej opierającym się na ilości emitowanych zanieczyszczeń Obok cięć emisji w dziewiątej największej gospodarce świata, program Kalifornii zapewni doświadczenie krytyczne w jaki sposób system handlu uprawnieniami do emisji w skali całego kraju może funkcjonować w Stanach Zjednoczonych. System handlu uprawnieniami do emisji w Stanach Zjednoczonych zmniejszy poziom zielony że emisja gazów cieplarnianych pochodzących od podmiotów objętych regulacją o więcej niż 16 procent w latach 2017-2020 stanowi główny element szerszej strategii państwa w celu zmniejszenia całkowitego poziomu emisji gazów cieplarnianych do 1990 r. do roku 2020. Zasady dotyczące handlu i handlu weszły w życie w styczniu 1 maja 2017 r. I mają zastosowanie do dużych elektrowni i dużych zakładów przemysłowych W 2018 r. Będą rozciągać się na dystrybutorów paliw, w tym dystrybutorów paliw do ogrzewania i transportu Na tym etapie program obejmowałby około 360 przedsiębiorstw w całej Kalifornii i prawie 85 procent stanu całkowita emisja gazów cieplarnianych Od 1 stycznia 2017 r. program Kalifornii jest powiązany z programem Qubec. Zgodnie z systemem limitów i opłat handlowych przedsiębiorstwa muszą posiadać wystarczające uprawnienia do emisji w celu pokrycia swoich emisji, a także mają prawo do kupna i sprzedaży uprawnień na otwartym rynku Kalifornia odbyła pierwszą aukcję uprawnień do emisji gazów cieplarnianych w dniu 14 listopada 2017 r. Oznacza to początek pierwszego programu limitów emisji gazów cieplarnianych w Stany Zjednoczone, jako że grupa dziewięciu państw północno-wschodnich w Regionalnej Inicjatywie na rzecz Gazy gazowej (RGGI), programem limitów emisji gazów cieplarnianych w elektrowniach, przeprowadziła pierwszą aukcję w 2008 r. Spis treści. Cap-and-Trade Basics. A cap-and - - trade jest jednym z wielu narzędzi politycznych mających na celu redukcję emisji gazów cieplarnianych odpowiedzialnych za zmianę klimatu Program "cap-and-trade" wyznacza jasny limit emisji gazów cieplarnianych i minimalizuje całkowite koszty dla emitentów podczas realizacji celu Ograniczenie to jest przeliczone na uprawnienia do handlu uprawnieniami, które zazwyczaj odpowiadają jednej tony metrycznej dwutlenku węgla lub dwutlenku węgla, które są sprzedawane na aukcji lub przydzielane regularnym emitentom emitowanym nad emisją Po upływie każdego okresu zgodności każdy z nadawców podlegających przepisom musi oddać wystarczające przydziały na pokrycie rzeczywiste emisje w okresie zgodności Całkowita liczba dostępnych przydziałów maleje w czasie w celu zmniejszenia całkowitej ilości emisyjności gazów cieplarnianych ns Poprzez utworzenie rynku i ceny redukcji emisji system cap-and-trade oferuje ekologicznie efektywną i efektywną ekonomicznie reakcję na zmiany klimatyczne. Ogólnie rzecz biorąc, programy dotyczące cap-and-trade oferują możliwości najbardziej opłacalnych emisji redukcje Jednak wiele kwestii wymagających do rozważenia przed rozpoczęciem programu "cap-and-trade" Po ustanowieniu dobrze zaprojektowanego rynku kapitałowego jest stosunkowo łatwe do wdrożenia, można osiągnąć cele redukcji emisji w opłacalny sposób i dążenie do innowacji w zakresie gazów cieplarnianych. Aby uzyskać więcej informacji na temat handlu uprawnieniami i handlu, odwiedź główną stronę cap-and-trade C2ES. Kalifornijski program wymiany informacji o kapitale i handlu. California jest pierwszym wielosektorowym programem handlu uprawnieniami do emisji Ameryka Północna Opierając się na lekcjach z północno-wschodniej regionalnej inicjatywy w sprawie gazów cieplarnianych RGGI i unijnym systemie handlu emisjami EU-ETS, program Kalifornii łączy sprawdzone elementy rynkowe z własnymi innowacjami politycznymi elementy polityki i inne istotne informacje na temat programu limitów sprzedaży w Kalifornii przedstawiono w tabeli 1 poniżej. Rada ds. Zasobów Powietrza w Kalifornii CARB przyjęła stan 20 października 2017 r. i wdroży i egzekwowanie programu Zasady dotyczące ograniczeń w handlu i handlu po raz pierwszy będą miały zastosowanie do elektrowni i zakładów przemysłowych, które emitują 25 000 ton ekwiwalentu CO 2 e CO2 rocznie lub więcej W 2018 r. przepisy będą miały również zastosowanie do dystrybutorów paliw, w tym dystrybutorów paliwo do ogrzewania i transportu, które spełniają próg 25 000 ton metrycznych, co ostatecznie wpływa na około 360 przedsiębiorstw w całej Kalifornii Program nakłada limit emisji gazów cieplarnianych, który zmniejszy się o dwa procent rocznie do 2018 r., a trzy procent rocznie od 2018 r. do 2020 r. Patrz rysunek 2.Płatności za dopłynięcie będą rozłożone w drodze bezpłatnych alokacji i kwartalnych aukcji Część emisji objętych bezpłatnymi uprawnieniami będzie się różnić w zależności od indus spróbuj, ale początkowo będzie to stanowić około 90 procent ogólnej emisji w przedsiębiorstwach Odsetek bezpłatnych uprawnień przydzielonych przedsiębiorstwom zmniejszy się wraz z upływem czasu. Firma może także kupić dodatki od innych podmiotów, które zmniejszyły emisję poniżej kwoty uprawnień Zasadę elementy i inne istotne informacje na temat programu cap-and-trade w Kalifornii, są podsumowane w tabeli 1 poniżej. Tabela 1 California Cap-and-Trade Details. Program "cap-and-trade" ma wąski zakres w latach 2017 i 2017, który obejmuje sektorów energii elektrycznej i przemysłowej Program rozszerza się w 2018 r. na paliwa transportowe i do ogrzewania. Offsets może być wykorzystany do ośmiu procent każdego obowiązku przestrzegania zobowiązań przez podmiot regulowany. Źródło CARB, Kalifornia Rozporządzenie w sprawie nakładów połowowych Initial Statement of Powody, dodatek E Ustawienie Programu Emissions Cap. California's Ogólny Program Zmian Klimatu. California s cap-and-trade program jest tylko jednym z elementów jego szerszej zmiany klimatu i aziaty, zgodnie z przepisami ustawy o globalnym ociepleniu w zakresie energii w 2006 r. AB 32 AB 32 dąży do powolnego zmian klimatu poprzez kompleksowy program redukcji emisji gazów cieplarnianych z praktycznie wszystkich źródeł na całym świecie. Ustawa zobowiązuje CARB do opracowania przepisów i mechanizmów rynkowych, które doprowadzą do zmniejszenia stanu że emisja gazów cieplarnianych w USA w 1990 r. do 2020 r. zmniejszy się o 25 procent w skali całego państwa Na rysunku 3 przedstawiono przewidywany wzrost emisji gazów cieplarnianych w Kalifornii przy braku nakładów i handlu. Rysunek 3 Emisje gazów cieplarnianych w Kalifornii w latach 1990, 2017 i 2020 w ramach Business-as - Zwykle. AB 32 wymaga również CARB podjęcia różnych działań mających na celu zmniejszenie wpływu państwa na klimat CARB przyjął szereg działań mających na celu redukcję emisji gazów cieplarnianych w państwie, w tym standard niskoemisyjnego paliwa i różnorodność energii normy efektywności Czapka w ramach zasady "cap-and-trade" CARB jest elastyczna i może być zacieśniana, jeśli inne środki CARB będą redukować emisje gazów cieplarnianych mniej niż zakładano w Kalifornijskim programie handlu uprawnieniami do handlu jako taki stanowi punkt wyjścia dla zapewnienia ogólnego celu w zakresie emisji gazów cieplarnianych w roku 2020. Rysunek 4 przedstawia programy, które CARB wdraża w celu osiągnięcia celów AB 32 i przewidywanego oddziaływania każdego z nich. Prognozowane redukcje emisji w MMT CO 2 e spowodowane przez AB 32 Działania do roku 2020 i udział w ogólnych planach. Więcej informacji na temat działań podjętych przez CARB w odpowiedzi na AB 32 można znaleźć na stronie C2ES AB 32 lub na mapie planu działań CARB s AB 32. Przychody z aukcji. Choć znaczna liczba uprawnień do emisji zostanie bezpłatnie przydzielona w ramach programu w Kalifornii, wiele z nich również zostanie sprzedanych na aukcji. Pierwszy rok aukcji wygenerował ponad 525 milionów dochodów dla państwa. Państwo przewiduje, że roczne przychody z aukcji wzrosną w czasie W dniu 30 września 2017 r. Gubernator Jerry Brown podpisał dwa projekty ustaw ustawowych, ustanawiając wytyczne w jaki sposób roczne przychody zostaną wypłacone Dwa ustawy nie określają konkretnych programów, które będą korzystne z enue, ale stanowią ramy dla sposobu, w jaki państwo będzie inwestować do przychodów typu "cap-and-trade" w projekty lokalne W dniu 14 listopada 2017 r. w Kalifornii odbyła się pierwsza co kwartał naliczana sprzedaż uprawnień do emisji gazów cieplarnianych. Około 29 milionów uprawnień do emisji gazów cieplarnianych, jedna metryczna tonę dwutlenku węgla, zostały sprzedane na aukcji w tej pierwszej aukcji do ponad 600 zatwierdzonych zakładów przemysłowych i wytwórców energii elektrycznej. Pierwsze prawo AB 1532 wymaga, aby przychody z aukcji uprawnień były wydawane na cele środowiskowe, ze szczególnym naciskiem na poprawę jakości powietrza jakość Druga, SB 535 wymaga, aby co najmniej 25 procent dochodów przeznaczono na programy, które przynoszą korzyści grupom znajdującym się w niekorzystnej sytuacji, które cierpliwie cierpią z powodu zanieczyszczenia powietrza. Kalifornijska Agencja Ochrony Środowiska określi społeczności o niekorzystnym położeniu w poszukiwaniu możliwości inwestycyjnych, a państwa Departament Finansów opracuje trzyletni plan inwestycyjny i będzie nadzorował wydatki tego dochodu w celu złagodzenia bezpośredniego wpływu zmian klimatycznych na zdrowie. Więcej informacji na temat wykorzystania środków z programu cap-and-trade na terenie Kalifornii można znaleźć tutaj. Kalifornijskie znaczenie w zakresie handlu z kontekstem. Przed programem w Kalifornii, w sprawie ograniczenia emisji gazów cieplarnianych i a także w dziewięciu stanach północno-wschodnich Regionalna Inicjatywa na rzecz Gazy gazowej lub RGGI Od 2017 r. w Kalifornii i na Quebecie prowadzone są programy operacyjne, a tabela 2 poniżej przedstawia kluczowe elementy Kalifornii, RGGI, EU-ETS i Quebec w zakresie cap-and-trade systems. Tabela 2 Porównanie programów typu cap-and-trade w Kalifornii, RGGI, EU-ETS i Quebec.1 USA Las i miejski projekt zasobów leśnych 2 Projekty dotyczące trzody chlewnej 3 Ozon Zubożenie substancji Projekty 4 Projekty związane z miejskimi lasami.1 Zarazanie i niszczenie metanu w złożu odpadów 2 Redukcja emisji heksafluorku siarki SF6 w energetyce elektrycznej 3 Pobór węgla z zalesienia 4 Redukcja lub unikanie emisji CO 2 e misji z gazu ziemnego, ropy naftowej lub spalania końcowego wykorzystania propanu z powodu efektywności energetycznej końcowego wykorzystania w sektorze budownictwa 5 unikniętych emisji metanu z działalności związanej z gospodarowaniem nawozami rolnymi.1 Czysty mechanizm rozwoju CDM 2 Niektóre typowe projekty wspólnego wdrażania JI są kwalifikowalne, od użytkowania gruntów, zmiany użytkowania gruntów i działalności leśnej nie są dopuszczalne Rozpoczęcie w trzecim etapie fazy 2017 r., wyłączenie kwot HFC i kwasów adypinowych.1 Magazyny magazynowe obornika CH 4 Zniszczenie 2 składowiska odpadów CH 4 Zniszczenie 3 Zniszczenie substancji niszczących warstwę ozonową ODS Zawierane w piance izolacyjnej odzyskane z urządzeń. Dodatkowe zasoby na temat innych programów gazów cieplarnianych opartych na rynku na całym globie. Powiązania w sieci sprzedaży i handlu. Kalifornia jest częścią inicjatywy dotyczącej klimatu zachodniego WCI, która obejmuje również British Columbia, Manitoba, Ontario i Quebec Partnerzy WCI współpracują z celem, aby ostatecznie stworzyć powiązany program "cap-and-trade" obejmujący każdą jurysdykcję Kiedy Gubernator Schwarzenegger podpisał umowę ustanawiającą inicjatywę w dniu 26 lutego 2007 r., Kalifornia stała się jednym z pierwszych uczestników inicjatywy WCI Partners opracowały kompleksową inicjatywę zmierzającą do zmniejszenia regionalnych emisji gazów cieplarnianych do 15 procent poniżej poziomu z roku 2005 do roku 2020 Quebec jest obecnie jedynym inną jurysdykcję w WCI, która wdraża limit i handel w niedalekiej przyszłości, a jego pierwszy okres zgodności rozpoczął się 1 stycznia 2017 r. W październiku CARB i Ministerstwo Zrównoważonego Rozwoju, Środowisko, przyrody i Parki w Quebecu oficjalnie połączyły swoją szklarnię programy w zakresie emisji i rozszerzenia emisji gazów W związku z tym uprawnienia do emisji gazów cieplarnianych z Kalifornii i Quebec będą wymienne dla celów zgodności od 1 stycznia 2017 r. Kalifornii i Quebecu s stanowią pierwsze powiązane z wieloma sektorowymi programami handlu uprawnieniami do emisji Ameryka Północna Partnerstwo ma stworzyć bramę i ramy dla większego międzynarodowego ograniczenia emisji gazów cieplarnianych ns. Ten krok po latach pracy koordynował dwa programy CARB musiał dostosować swój program do Quebecu i udowodnić gubernatorowi Brownowi, że program Quebec jest wystarczająco surowy, aby sprostać wymaganiom Kalifornii. Quebec musiał także opracować poprawki do swoich przepisów w aby harmonizować z systemem sprawozdawczości Kalifornii Zarówno CARB, jak i jego równoległa agencja w Quebec przyjęły przepisy niezbędne do powiązania ich programów wiosną 2017 r. Zezwolenie Rząd wydał upoważnienie do emisji określonej kwoty Na rynkach gazu cieplarnianego dodatek jest zwykle denominowany jako jeden tona CO 2 e rocznie Całkowita liczba przydziałów przyznawanych wszystkim podmiotom w systemie naliczania i odpraw jest ustalona na podstawie wielkości całkowitej wartości emisji. Rozkład opłat za odpady Proces, według którego początkowo rozprowadza się uprawnienia do emisji w ramach emisji system "cap-and-trade" Uprawnienia do emisji mogą początkowo być rozprowadzane na kilka sposobów, w drodze jakiejś formy aukcji, bezpłatnego przydziału jonowe lub niektóre z nich. Auctioning Metoda dystrybucji uprawnień do emisji w systemie "cap-and-trade", w którym uprawnienia są sprzedawane najwyższej oferentowi Ta metoda dystrybucji może być połączona z innymi formami dystrybucji uprawnień. niewykorzystanych przydziałów lub przesunięć kredytów z jednego okresu zgodności do następnego. Wykres Metoda alokacji przydziałów, w której przydziały są rozdzielane na podstawie określonego poziomu emisji na jednostkę danych wejściowych lub wyjściowych. Zadowalający Mechanizm w ramach programu handlu uprawnieniami do emisji, który umożliwia aby beneficjenci mogli korzystać z uprawnień wyznaczonych na przyszły okres zgodności, aby spełnić wymogi obecnego okresu zgodności. Pożyczanie może pociągać za sobą kary w celu odzwierciedlenia programowej preferencji w zakresie redukcji emisji w perspektywie krótkoterminowej. Działania niepożądane W przypadku braku omawianego rozporządzenia jest stosowany do oceny przyszłych skutków regulacji. Cap i handel System limitów wymiany handlowej określa całkowity limit emisji, req podmioty podlegające systemowi posiadania wystarczających uprawnień do pokrycia swoich emisji oraz zapewniają dużą elastyczność w środkach spełniania wymogów Jednostki mogą realizować projekty redukcji emisji w swoich obiektach objętych ochroną oraz poprzez zakup uprawnień do emisji lub kredytów od rządu lub innych podmiotów, które przyczyniły się do zmniejszenia emisji przekraczającej ich zobowiązania w zakresie przestrzegania przepisów. Równoważnik dwutlenku węgla na dwutlenek węgla jest środkiem stosowanym do porównywania emisji z różnych gazów cieplarnianych w oparciu o ich globalny potencjał ocieplenia. Na przykład globalny ocieplenie metanu przez ponad 100 lat jest 21 Oznacza to, że emisje 1 miliona metrów metanu odpowiadają emisjom 21 milionów ton okresu dwutlenku węgla Okres, w którym emitowane emitery poddawane są przepisom wystarczającym na pokrycie rzeczywistych emisji w tym samym czasie. Kredyty mogą być rozprowadzane przez rząd dla emissi w sprawie redukcji osiągniętej dzięki projektom offsetowym lub osiągnięcia osiągnięć środowiskowych poza normą regulacyjną. Kapitę kompensacyjną Ograniczenie wynikające z wyznaczonego harmonogramu, które ogranicza całkowitą ilość antropogenicznych emisji gazów cieplarnianych, które mogą zostać uwolnione do atmosfery. lub polityki umożliwiającej kupno i sprzedaż kredytów lub przydziałów utworzonych w ramach limitu emisji. Potencjał globalnego ocieplenia GWP Mierzenie całkowitej energii, którą gaz pochłania w określonym przedziale czasowym zwykle 100 lat, w porównaniu do dwutlenku węgla. Granaty gazowe GHG Gazy cieplarniane obejmują szeroki zakres gazów, które zatrzymują ciepło w pobliżu powierzchni Ziemi, spowalniając jej wydostawanie się do kosza. Gazy cieplarniane obejmują dwutlenek węgla, metan, tlenek azotu i parę wodną oraz inne gazy. Podczas gdy gazy cieplarniane występują naturalnie w atmosferze, również działalność człowieka powodować dodatkowe emisje gazów cieplarnianych Ludzie wytworzyli również kilka gazów cieplarnianych nie występują w naturze, np. fluorowodorowe węglowodory, perfluorowęglowodory i heksafluorki siarki. Szybkie gazy GWP o wysokim globalnym ociepleniu GWP Istnieją trzy główne grupy lub rodzaje dużych gazów GWP: fluorowęglowodory HFC, perfluorowęglowodory i heksafluorek siarki SF6 Te związki są najsilniejsze gazów cieplarnianych Poza silnymi ociepleniem globalnym, SF 6 i PFC charakteryzują się bardzo długą żywotnością atmosferyczną, co powoduje ich nieodwracalną akumulację w atmosferze. Protokół Kyoto Międzynarodowe porozumienie podpisane podczas trzeciej konferencji stron ram ONZ Konwencja o zmianach klimatycznych w Kioto w Japonii grudzień 1997 r. Protokół ustala wiążące cele w zakresie emisji dla krajów uprzemysłowionych, które zmniejszą poziom emisji zbiorowej o 5 2 procent, średnio poniżej poziomu z 1990 r. Do roku 2017.Leakage Ograniczenie emisji gazów cieplarnianych w obrębie jurysdykcji co jest zrównoważone wzrostem emisji gazów cieplarnianych poza jurysdykcją Na przykład, jeśli obiekt objęty regulacją przemieszcza się po drugiej stronie granicy, aby kontynuować operacje bez zmian, a nie zmniejszyć emisję. Zwolnienie Autoryzacja przez organ regulacyjny podmiotów objętych programem typu cap-and-trade, aby korzystać z przydziałów lub przesunięć z innej jurysdykcji jak inny program typu cap-and-trade w celu zapewnienia zgodności, łączenie może poszerzyć możliwości obniżenia emisji o niskich kosztach, co skutkuje niższymi kosztami przestrzegania przepisów. Projekty dotyczące przedsięwzięć realizowane poza zasięgiem obowiązkowego systemu redukcji emisji, którego własność podlega weryfikacji redukcje emisji gazów cieplarnianych mogą być przenoszone i wykorzystywane przez uregulowane źródło w celu spełnienia obowiązku redukcji emisji Jeśli możliwe jest przesunięcie w programie w sprawie ograniczeń emisji i handlu, kredyty byłyby przyznawane niezabezpieczonym źródłem redukcji emisji netto osiągniętym projektom Z ograniczonym źródłem można następnie przejmij te kredyty jako metodę spełnienia pod nakrętką. Price Trigger A ogólny termin używany do określenia ceny, po której zostanie podjęta pewna część w celu ustabilizowania lub obniżenia cen uprawnień Przykładowo, do roku 2017 RGGI wykorzystywał mechanizmy cenowe do zwiększenia wielkości przesunięć, które mogłyby być wykorzystane do zapewnienia zgodności. Przegląd programu RGGI Protokół ustaleń między RGGI wzywa Państwa do przeglądu tego programu w 2017 r. Niniejszy przegląd programu jest kompletną oceną sukcesu programu, wpływu programu, dodatkowych ograniczeń, przełowienia w imporcie i przenoszeniu emisji oraz przesunięć środków. Wymaga pokrycia systemu limitów sprzedaży, tzn. które sektory lub źródła emisji zostaną uwzględnione. Zakwestionowane aukcje przetargowe Typ procesu aukcyjnego, w którym wszyscy oferenci jednocześnie składają zaplombowane oferty na aukcjonera, tak aby żaden oferent nie wie, ile pozostałych uczestników aukcji złoży oferty. wszystkie poproszone i rozliczone w jednej rundzie Uczestnicy aukcji mogą składać wiele ofert na tę pojedynczą rundę Na przykład uczestnik może licytować 15 na wszystkich w przypadku 10.000 zasiłków i 20 na dodatek na odrębne 20.000 uprawnień. Źródło Wszelkie procesy lub działania powodujące uwolnienie netto do atmosfery gazów cieplarnianych, aerozoli lub prekursorów gazów cieplarnianych do atmosfery. Podsumowanie Dołożenie uprawnień do emisji równoważnych emisje jednostki regulowanej w okresie zgodności, pomniejszone o to, co podmiot złożył już w okresach przejściowych. Uregulowanie cenowe Wszystkie przydziały przyznane w ramach jednej aukcji będą takie same. Uprawnienia będą sprzedawane oferentom, począwszy od najwyższej ceny oferty i przejście do kolejnej oferty o niższej cenie, aż do chwili sprzedaży wszystkich dostępnych przydziałów Oferta, w której zostaną sprzedane wszystkie dostępne uprawnienia, staje się ceną rozliczeniową, a jest to cena za dodatek, którą wszyscy oferenci będą pobierać za odstąpione od aukcji aukcje w cenach poniżej ceny rozliczeniowej nie wygrać żadnych dodatków. Western Climate Initiative WCI W lutym rozpoczęto współpracę 2007 w celu sprostania regionalnym wyzwaniom spowodowanym zmianami klimatycznymi WCI identyfikuje, ocenia i wdraża zbiorowe i spółdzielcze sposoby ograniczenia emisji gazów cieplarnianych w regionie Członkostwo w WCI składa się obecnie z Kalifornii, British Columbia, Manitoba, Ontario i Quebecu. Dodatkowe zasoby.

No comments:

Post a Comment